Het bereik van Instagram groeit hard: steeds meer mensen vinden hun weg naar Instagram. Jong en oud. Een belangrijk en onmisbaar medium in je social-mediamix.

Social media

Je doelgroep bereiken via Instagram?
Via Instagram communiceer je via beelden, zowel met fotografie als met video. Pencilpoint adviseert je over de inzet van Instagram. Wij helpen je met het maken van stories, weten hoe je een duidelijke overzichtspagina maakt, plaatsen je beelden en gebruiken de juiste hashtags. Voor het beheer kun je gebruik maken van ons contentabonnement. We spreken een aantal uur per maand (minimaal 5) af tegen een vast tarief. Hierbinnen creëren we de juiste content, optimaliseren we je social mediakanalen, ontwikkelen we campagnes en analyseren we de resultaten.

Gerichte campagnes
Inspelen op de populariteit van Instagram met een campagne? Geen probleem, dat regelen we voor je! Een campagne is ideaal om je product of dienst te promoten, die ene vacature ingevuld te krijgen of om een event te boosten. Tijdens en na afloop van de campagne maken we de resultaten inzichtelijk.
Wil je Instagram zakelijk inzetten?

Zoveel creatieve Instagramberichten, ik had het zelf nooit kunnen bedenken.
Nieuws


Michelle vertelt: ‘Adverteren op LinkedIn biedt ontzettend veel mogelijkheden’
Michelle, onze Communicatieadviseur, heeft recent een interessante training mogen volgen over het adverteren op het platform LinkedIn. Een ontzettende waardevolle manier om meer bekendheid te genereren voor je merk, product of dienst, óf om nieuw personeel te werven. Wij delen de belangrijkste inzichten vanuit deze training.


Reviews als onderdeel van jouw strategie
Reviews, we hebben er allemaal wel eens een geschreven en we kijken ernaar op het moment dat we overwegen over te gaan tot aankoop. Wist je dat het gebruik van reviews in je marketingstrategie een hele krachtige tool is om het vertrouwen van je potentiële klant te winnen?


Hoe verwerk je AI in je contentstrategie?
AI, ook wel kunstmatige intelligentie is inmiddels een bekend begrip. Ook in de creatieve sector zien we dit steeds vaker terug. Wat doet het nu precies en hoe kun je het effectief inzetten?


Waarom het gebruik van videomarketing onmisbaar is
Hoe vaak zet jij video in binnen jouw communicatiestrategie? We zijn ons er heel erg van bewust dat video’s’ nu eenmaal goed werken. Hoe vaak kijk jij een video op Instagram, Facebook, TikTok of misschien wel Youtube? En wat dacht je van de uren voor de tv?