Icleanheader_3

Wat hebben we gedaan
voor dit project?

iClean Carwash

De modernste groene wasstraat van Nederland; dat is de positionering van iClean Carwash Naarden. Pencilpoint ontwierp de complete huisstijl en verzorgt de actiematige vormgeving en signing. Via een crossmediale marketingcampagne zette Pencilpoint het unieke spaarsysteem strategisch in de markt. Door het onderhouden van de social media en het inzetten van online campagnes, zorgen wij voor optimale online zichtbaarheid.

Het logo van iClean heeft een frisse uitstraling door het kleurgebruik. De speelse letters staan voor de belevenis die bij de carwash centraal staat. Het logo is doorgetrokken in het logo voor het iClean FAN spaarsysteem.

LOGO_ICLEANFAN

De kleuren die zijn gebruikt voor iClean Carwash zijn helder en geven een frisse uitstraling. Naast de groene en blauwe kleur wordt wit gebruikt als basiskleur. Helder, duidelijk en no-nonsense. 

Kleurcodes
#f2f2f2

De middelen die voor iClean zijn ontworpen binnen de vernieuwde huisstijl variëren van briefpapier en enveloppen tot visitekaartjes, posters en advertenties. De stijl is als een rode draad doorgetrokken, waardoor de carwash één beeld uitstraalt.

Flyer-1
Logo-6
Huisstijl-2
Borden

iClean FAN spaarsysteem strategie

Om meer bekendheid rondom het innovatieve iClean FAN spaarsysteem te creëren,
heeft Pencilpoint een marketingstrategie en social media campagne ontwikkeld

#cad400

Voor de Facebook campagne is een video gemaakt die laat zien hoe het spaarsysteem werkt. De crossmediale campagne heeft een conversieratio van 50% behaald. 

Spandoek
Icleanfanflyer

Ter versterking van de online campagne zijn diverse middelen bij de carwash ingezet. Er hangen grote spandoeken om bezoekers te attenderen op het nieuwe spaarsysteem. Daarnaast heeft Pencilpoint flyers in dezelfde stijl ontwikkeld die worden verspreid bij de carwash. 

Seizoensuitingen

Ieder seizoen ontwikkelt Pencilpoint een seizoensgerelateerde actie voor iClean Carwash Naarden. Alle uitingen bij het pand en online, krijgen een afgeleide vorm van de huisstijl, passend bij het seizoen. 

Summerwash
#f2f2f2

Restyle website

In 2019 gaven we de website van iClean een nieuwe uitstraling. Met behoud van de huisstijl, hebben we de site krachtiger en dynamischer ontwikkeld.
Nieuw is de mogelijkheid om online een afspraak te maken. Voordeel is dat de medewerkers van iClean het werk niet hoeven te onderbreken om de telefoon op te pakken en dat klanten op ieder moment van de dag een VIP-afspraak kunnen inplannen op de dag en tijd die hen het beste schikt.

Website-1

Zelf ook een mooi ontwerp nodig?

Neem contact op