Zakelijk gezien is LinkedIn een interessant medium. Door regelmatig updates te plaatsen houd je je zakelijke netwerk op de hoogte. En kun je potentiële klanten bereiken.

Social media

Waarom LinkedIn interessant is
Zichtbaar zijn op LinkedIn brengt verschillende voordelen met zich mee. Zo kun je jezelf als expert presenteren door blogs en nieuws te delen. Dit kan leads opleveren. Ook kun je toptalent aantrekken door aantrekkelijke content en openstaande vacatures te plaatsen.

Je doelgroep bereiken via LinkedIn?
Pencilpoint neemt graag het beheer voor je uit handen. Je kunt gebruik maken van ons contentabonnement. We spreken een aantal uur per maand (minimaal 5) af tegen een vast tarief. Hierbinnen creëren we de juiste content, optimaliseren we je social mediakanalen, ontwikkelen we campagnes en analyseren we de resultaten. Neem gerust contact op.
LinkedIn inzetten?

De contentkalender met social media-activiteiten geeft ons ruimte om op andere dingen te focussen.
Nieuws


Michelle vertelt: ‘Adverteren op LinkedIn biedt ontzettend veel mogelijkheden’
Michelle, onze Communicatieadviseur, heeft recent een interessante training mogen volgen over het adverteren op het platform LinkedIn. Een ontzettende waardevolle manier om meer bekendheid te genereren voor je merk, product of dienst, óf om nieuw personeel te werven. Wij delen de belangrijkste inzichten vanuit deze training.


Reviews als onderdeel van jouw strategie
Reviews, we hebben er allemaal wel eens een geschreven en we kijken ernaar op het moment dat we overwegen over te gaan tot aankoop. Wist je dat het gebruik van reviews in je marketingstrategie een hele krachtige tool is om het vertrouwen van je potentiële klant te winnen?


Hoe verwerk je AI in je contentstrategie?
AI, ook wel kunstmatige intelligentie is inmiddels een bekend begrip. Ook in de creatieve sector zien we dit steeds vaker terug. Wat doet het nu precies en hoe kun je het effectief inzetten?


Waarom het gebruik van videomarketing onmisbaar is
Hoe vaak zet jij video in binnen jouw communicatiestrategie? We zijn ons er heel erg van bewust dat video’s’ nu eenmaal goed werken. Hoe vaak kijk jij een video op Instagram, Facebook, TikTok of misschien wel Youtube? En wat dacht je van de uren voor de tv?