Het aantal mensen dat dagelijks Facebook gebruikt, blijft groeien. Vooral 20-plussers zijn goed te bereiken via dit sociale medium. Steeds meer bedrijven zien de voordelen van een bedrijfspagina waarmee je gericht de juiste doelgroep kunt bereiken. En heb je al eens nagedacht over het opzetten van een Facebook-groep?

Social media

Je doelgroep bereiken via Facebook?
Pencilpoint optimaliseert Facebook-bedrijfspagina’s, adviseert, ontwikkelt en plaatst berichten. Heb je nog geen bedrijfspagina op Facebook? Geen probleem: dan helpen we bij het opzetten en inrichten hiervan. Voor het beheer kun je gebruik maken van ons contentabonnement. We spreken een aantal uur per maand (minimaal 5) af tegen een vast tarief. Hierbinnen creëren we de juiste content, optimaliseren we je social mediakanalen, ontwikkelen we campagnes en analyseren we de resultaten.

Gerichte campagnes
Naast het onderhouden van je Facebookpagina, ontwikkelen wij ook gerichte campagnes. Je zult ervaren dat je op eenvoudige wijze en tegen relatief lage kosten een hoog bereik hebt met je campagnes. Ideaal dus om een product of dienst te promoten, die ene vacature ingevuld te krijgen of om een event te boosten. Tijdens en na afloop van de campagne maken we de resultaten inzichtelijk.
Wil je Facebook optimaal inzetten?

Pencilpoint maakt iedere maand een contentkalender met goede voorstellen voor Facebook-campagnes. Ze weten hoe ze mijn doelgroep moeten bereiken!
Nieuws


Reviews als onderdeel van jouw strategie
Reviews, we hebben er allemaal wel eens een geschreven en we kijken ernaar op het moment dat we overwegen over te gaan tot aankoop. Wist je dat het gebruik van reviews in je marketingstrategie een hele krachtige tool is om het vertrouwen van je potentiële klant te winnen?


Hoe verwerk je AI in je contentstrategie?
AI, ook wel kunstmatige intelligentie is inmiddels een bekend begrip. Ook in de creatieve sector zien we dit steeds vaker terug. Wat doet het nu precies en hoe kun je het effectief inzetten?


Waarom het gebruik van videomarketing onmisbaar is
Hoe vaak zet jij video in binnen jouw communicatiestrategie? We zijn ons er heel erg van bewust dat video’s’ nu eenmaal goed werken. Hoe vaak kijk jij een video op Instagram, Facebook, TikTok of misschien wel Youtube? En wat dacht je van de uren voor de tv?


10 content-ideeën voor meer bereik op LinkedIn
LinkedIn is een zakelijk netwerk, dus je volledige privéleven delen op de bedrijfspagina is niet nodig, maar hoe zet je LinkedIn dan wel effectief in?