Wil je relevant blijven voor je doelgroep? Deel dan regelmatig blogs en nieuwsberichten via je website. Zo toon je je kennis en expertise. En: wie schrijft, die blijft.
Tekst
Blogs & nieuwsberichten
Waarom blogs en nieuwsberichten delen een goed idee is
Pencilpoint schrijft blogs en nieuwsberichten voor verschillende opdrachtgevers. Dit doen we door zelf op onderzoek uit te gaan of op basis van gesprekken en aangeleverde input. Nieuwsberichten zijn uitermate geschikt om je doelgroep op de hoogte te houden van ontwikkelingen. Of actualiteiten. Blogs zijn ideaal om meer achtergrondinformatie te delen. Door content te delen laat je zien dat je expert bent in je vakgebied. En je blijft zichtbaar. Ook helpt het delen van blogs en nieuwsberichten bij je vindbaarheid in zoekwoordenmachines zoals Google.
Wil je je doelgroep inspireren?
Met één blog per maand kun je je al goed profileren. Maak gebruik van ons contentabonnement. We spreken een aantal uur per maand (minimaal 5) af tegen een vast tarief. Hierbinnen creëren we de juiste content, optimaliseren we je social mediakanalen, ontwikkelen we campagnes en analyseren we de resultaten. Neem vrijblijvend contact op zodat we de mogelijkheden met je kunnen bespreken.
Wil jij nieuwsberichten of blogs?
Geef je vindbaarheid een boost: schrijf een blog! (Wij helpen je er graag bij.)
Nieuws
Een website maken – deze functies mogen niet ontbreken
Een website wordt ook wel hét online visitekaartje genoemd voor je bedrijf of merk. Een onmisbare factor in jouw marketingstrategie. Wat typeert een effectieve website en hoe kunnen we hier alles uit halen wat erin zit? Wij delen de functies die onmisbaar zijn op jouw website.
De kracht van bedrijfsfotografie
In de dynamische wereld van marketing is visuele content een cruciaal element. De kracht van bedrijfsfotografie ligt in het vastleggen van de unieke identiteit en essentie van jouw organisatie. Geen anonieme stockfoto's, maar échte karaktervolle beelden die jouw bedrijf onderscheiden van de concurrent.
Het fundament van een sterk merk
De merkstrategie vormt de basis van alles wat je doet om de doelen van je onderneming te behalen. Een strategie is belangrijk om uiteindelijk je doelen te kunnen behalen en het maximale eruit te halen.
Het geeft daarnaast overzicht en het maakt het makkelijker om naar het eindresultaat toe te werken. Het is de koers die je vaart met je merk om uiteindelijk de meeste impact te kunnen maken. Hoe je deze koers vaart en wat de effectiviteit ervan is, hangt af van hoe goed de strategie opgezet is.
Hoe bewuste acties het onbewuste beïnvloeden – Michelle vertelt
In de steeds competitievere wereld van marketing draait alles om het begrijpen van de consument. Wat drijft hun beslissingen? Hoe kunnen we hun gedrag beïnvloeden?
‘Neuromarketing combineert principes uit neurowetenschappen en marketing om het gedrag van consumenten beter te begrijpen. En dat is precies waar de cursus Neuromarketing in Praktijk over ging die ik recent heb mogen volgen.’