Goed zichtbaar zijn is één ding. Gericht zichtbaar zijn is wat je echt wil. Als je weet wie je doelgroep is en hoe je deze bereikt, zijn je uitingen niet alleen zichtbaar, maar leveren ze ook concreet wat op. Pencilpoint helpt je bij het scherp krijgen van je marketingstrategie en verzorgt de uitvoering.

Zoek jij een...
Sterke marketingstrategie?

Van strategie tot en met uitvoering
Het begint ermee dat we met je in gesprek gaan om je beter te leren kennen. We vragen, luisteren en vragen nog een keer door. We stellen op basis van deze input een strategie op. Vervolgens maken we een marketingplan. Dan gaan we aan de slag met het creëren van de juiste middelen. In vorm en inhoud.

Volledige middelenmix
Wil je op verschillende manieren je doelgroep bereiken? Wij adviseren je graag over wat de beste inzet is van middelen zoals advertenties, promotiemateriaal, social mediacampagnes, e-mailmarketing en je website. We zorgen ervoor dat alle uitingen bij elkaar passen zodat er een campagne ontstaat. We ontwikkelen niet alleen de middelen, maar verzorgen ook het drukwerk of de mediaplaatsing. Zo ben je herkenbaar in de krant, langs de weg en online.
Aan de slag met een sterke marketingstrategie?
Onze strategen zijn je graag van dienst:

Onze nieuwe marketingstrategie is geschreven door Pencilpoint. Het is een krachtig en helder verhaal. Hier kunnen we de komende tijd goed mee verder.
Kennismaken?
Nieuws


Social media voor B2B-ondernemers
Ben jij nog van mening dat social media geen meerwaarde biedt voor jou als B2B-ondernemer? Dan laat je heel wat kansen liggen. Juist via social media kun je relatief snel, eenvoudig en tegen lage kosten je naamsbekendheid vergroten, in contact komen en blijven met je klanten en je product of dienst verkopen. Ga vandaag nog aan de slag! Wij helpen je met 6 tips graag op weg.


Elise aan het woord: “Een goede online marketingstrategie helpt je groeien”
Trends. Sommige zijn tijdelijk en verdwijnen na een tijdje weer, andere luiden een nieuw tijdperk in en veranderen de manier waarop we werken. Iedere maand vertelt iemand van het Pencilpoint-team over een trend op zijn of haar vakgebied en de invloed van deze trend op de manier van (samen)werken.


Optimaliseer de beleving van je klant
Als bedrijf wil je interessant en relevant zijn voor je klanten. Het is tegenwoordig belangrijk om meer te bieden dan alleen een goed product of goede dienst tegen een goede prijs. Het gaat om de klantbeleving: bied je een goede klantbeleving, dan werf je meer klanten en waarborg je de loyaliteit van klanten. Hoe zorg je voor een goede klantbeleving?


Gerard aan het woord – “Directe, korte communicatielijnen. Zo kunnen wij snel schakelen en meedenken met onze klanten.”
Trends. Sommige zijn tijdelijk en verdwijnen na een tijdje weer, andere luiden een nieuw tijdperk in en veranderen de manier waarop we werken. Iedere maand vertelt iemand van het Pencilpoint-team over een trend op zijn of haar vakgebied en de invloed van deze trend op de manier van (samen)werken.

Brecht aan het woord – “Social media laat je bezoekers verder kijken dan de etalage van je website”
Trends. Sommige zijn tijdelijk en verdwijnen na een tijdje weer, andere luiden een nieuw tijdperk in en veranderen de manier waarop we werken. Iedere maand vertelt iemand van het Pencilpoint-team over een trend op zijn of haar vakgebied en de invloed van deze trend op de manier van (samen)werken.

Wat doet een reclamebureau?
Je bedrijf loopt lekker, maar je wilt jezelf nog beter onderscheiden van je concurrenten? Klop dan eens aan bij een reclamebureau zoals Pencilpoint in Woerden. In dit blog lees je wat een reclamebureau allemaal voor jou kan doen.
Veelgestelde vragen
Ik ben mkb-ondernemer. Waarom moet ik kiezen voor data-driven marketing?
Juist voor mkb-ondernemers is data-driven marketing interessant. Meten is immers weten. Neem geen beslissingen meer op basis van onderbuikgevoel, maar stuur op harde cijfers. Wij helpen je met het analyseren van de data in de meettools zoals Google Analytics, adviseren je en voeren de verbeteringen ook voor je uit.
Wat heeft Pencilpoint van mij nodig om een goede strategie te ontwikkelen?
Voor het maken van een strategie beginnen we met een gesprek. In dit gesprek willen we jou en jouw bedrijf goed leren kennen. Wat zijn je doelstellingen en wensen? Wie is je doelgroep? Wie zijn je concurrenten? Wat wil je communiceren met je doelgroep? Dit en meer komt aan bod.
Ik heb al een strategie laten ontwikkelen door een ander bureau. Is het dan nog steeds mogelijk om Pencilpoint te vragen voor design klussen?
Natuurlijk pakt Pencilpoint deze graag voor je op!
Ik heb een vraag die hier niet in het rijtje staat, wat nu?
We beantwoorden jouw vraag uiteraard graag! Neem contact met ons op via 0348 - 48 17 49, info@pencilpoint.nl of vul het contactformulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.