hero-2

De ontwikkeling in drukwerk: dit verwachten wij!

Video-ellen
11 december 2017

Er zijn een hoop mensen die denken dat online straks het drukwerk gaat overnemen. Wij denken dat het hand in hand gaat en dat het een goede combinatie is. Juist door een goede mix te vinden tussen online en offline, kun je jouw doelgroep goed bereiken. Hoe? Dat vertellen wij je!

Bereik je doelgroep via verschillende kanalen



Bereik je doelgroep via verschillende online en offline kanalen met dezelfde boodschap. Denk bijvoorbeeld aan een poster langs de weg, een flyer in de brievenbus en vervolgens ook nog een advertentie op Facebook.

Prikkel de zintuigen van de ontvanger


Naast het maken van een mooi ontwerp kun je met jouw drukwerk extra opvallen door de zintuigen van de ontvanger te prikkelen. Dit doe je door bijvoorbeeld

  • een afwijkend formaat te gebruiken;
  • een papiersoort die bijzonder aanvoelt;
  • extreem felle kleuren in de inkt toe te passen;
  • zilverfolie toe te passen om het een extra luxe uitstraling te geven.


 
Welke uitstraling past bij jouw merk?


Je kunt het drukwerk ook een speciale vorm geven door middel van stans. Dit valt extra op tussen alle standaard formatien die veel worden gebruikt. Kijk goed welke uitstraling past bij jouw merk. Past jouw merk meer bij een gerecycled papier, of misschien juist een matte of glanzend papiersoort?

Wij helpen graag mee in het ontwikkelen van jouw drukwerk. We denken graag mee in hoe jij jouw doelgroep het beste kan bereiken. En natuurlijk zoeken wij ook de beste prijs voor het drukwerk voor jou.