Deze website maakt gebruik van cookies

Mogen we cookies plaatsen? Zo kunnen we je de beste website ervaring bieden! Onze prachtige video's mogen wij alleen voor je afspelen als je de cookies accepteert. Door op 'Akkoord' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Akkoord
Niet akkoord
08-10-2024

Maak impact met buitenreclame

Je kunt in het hedendaagse digitale tijdperk nog steeds impact maken met buitenreclame. Het biedt namelijk unieke mogelijkheden om je merk te versterken en nieuwe doelgroepen aan te spreken. Hoe kun je een blijvende indruk maken met buitenreclame en daarmee je zichtbaarheid vergroten? In deze blog bespreken we hoe je een blijvende indruk kunt achterlaten met buitenreclame. Je hebt immers maar één kans om een goede eerste indruk te maken op potentiële klanten.

De locatie voor je buitenreclame is cruciaal voor het succes

De sleutel tot succes met buitenreclame, is naast een passend ontwerp, de locatie. Doe onderzoek naar je doelgroep en bepaal aan de hand daarvan waar je zichtbaar wilt zijn. Plaats je reclame op een strategische locatie, zoals een drukke straat, openbare plekken, winkelcentra of sportfaciliteiten.

Bedenk wat voor soort buitenreclame je gaat gebruiken

Er zijn verschillende soorten buitenreclame. Zo kun je gebruikmaken van gevelreclame, spandoeken, digitale buitenreclame, stoepborden en billboards. Afhankelijk van de locatie en het doel kun je kiezen voor een passende buitenreclame.

Ben je opzoek naar buitenreclame, maar weet je niet waar je moet beginnen? Neem contact met ons op. Wij kunnen je helpen en kunnen daarnaast ook een passend ontwerp aanleveren. Wij ontzorgen jou.

Iets te vieren?

Ook bij Pencilpoint maken we gebruik van signing rondom ons pand. Ter ere van het 25-jarig jubileum hebben wij onlangs de banieren aan laten passen met ons feestlogo. De vlaggen wapperen aan ons pand, waardoor voorbijgangers meteen de feeststemming oppikken en zich bewust worden van het speciale jubileum. 

Een opvallend ontwerp

Je kunt een fantastische locatie hebben, toch valt of staat het met het ontwerp. Trek de aandacht, houdt deze vast en maak impact. Het ontwerp moet eenvoudig, duidelijk, maar toch visueel aantrekkelijk zijn. Houd rekening met de huisstijl en kies voor pakkende slogans en hoogwaardige afbeeldingen. Je moet rekening houden met de afstand waarop mensen het zullen bekijken. 

Vergeet de Call-to-Action niet

Een duidelijke call-to-action is belangrijk om mensen aan te moedigen actie te ondernemen na het zien van je advertentie. Geef het publiek een reden om je website te bezoeken of contact met je op te nemen. Gebruik een duidelijke, korte call-to-action om het publiek aan te sporen om ook daadwerkelijk iets te doen met de informatie. Heb je hulp nodig bij het bedenken van de teksten, het ontwerp en de uitvoering ervan? Neem contact met ons op. 

Hoe start ik nu met buitenreclame?

Wil je starten met buitenreclame maar weet je niet hoe je dit op moet pakken, of ben je gewoonweg te druk met ondernemen? Wij nemen het werk graag uit handen en zetten een complete strategie op en ontzorgen jou volledig. Wij kunnen je helpen bij het ontwerp en de volledige uitvoering. Wil je meer informatie? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Hulp nodig met buitenreclame?

misschien vind je deze artikelen ook interessant

Prins vs digitaal 240x240

Print vs. digitaal

Wist je dat papier al bijna 2000 jaar gebruikt wordt als communicatiemiddel? We zien dat de wereld van print de afgelopen jaren een flinke ontwikkeling doormaakt. Het is inmiddels bijna een luxeproduct en het wordt gebruikt voor het overbrengen van een beleving en een tastbare ervaring. Sinds enkele jaren is het de wereld van online die veel print overneemt.

We zien de laatste tijd wel de trend dat ook offline media weer een opmars maakt. Door stijgende bezorgdheid over de verandering van het klimaat, zien we wel een andere ontwikkeling in het soort drukwerk. Er wordt steeds meer duurzaam gedrukt, waarbij er gebruikgemaakt wordt van milieuvriendelijke materialen en energiezuinige technologieën.

Vindbaarheid 240x240

Lokaal vindbaar in de zoekmachine?

Hoe vaak betrap jij jezelf erop dat je lokaal aan het zoeken bent in de zoekmachine?  Zo zoeken we vaak dingen op als we in een bepaalde stad zijn om te eten, te overnachten of om een bepaalde winkel te bezoeken. Je kunt nu simpelweg een zoekopdracht uitzetten voor een restaurant in een stad, maar hoe zorg je er nu voor dat jouw bedrijf ook zo goed zichtbaar is?

Branding 240x240

Dit móet je weten over (re)branding

Het bouwen van een sterke en herkenbare identiteit, dat is waar Branding over gaat. Een sterke Branding onderscheid je van concurrentie, het zorgt voor loyaliteit en het vergroot de waarde van je bedrijf. Het is een cruciaal onderdeel van je marketing en meer dan een logo en kleurenschema. Wij delen enkele feiten over Branding!

Linkbuilding 240x240

Een Linkbuilding strategie voor jouw website

Dat online aanwezigheid ontzettend belangrijk is, dat is al langere tijd duidelijk. Een goed ontwikkelde strategie is belangrijk voor het succes. Niet alleen voor de socialmediakanalen wil je een effectieve strategie inzetten, ook voor je vindbaarheid op Google is dit belangrijk. 

We spreken hier dan van een SEO-strategie. Ook wel de search engine optimalisatie genoemd. Binnen je SEO-strategie zijn er verschillende aspecten die aan bod komen, waaronder het actief inzetten van Linkbuilding. Maar wat is Linkbuilding nu en hoe kun je dit inzetten voor jouw bedrijf? Wij leggen het uit.

wil je
jouw idee
met ons
bespreken?

Bel of mail ons en we plannen graag een vrijblijvende afspraak in. De koffie staat klaar! 

Copyright © Pencilpoint | Website: Pencilblocks