Deze website maakt gebruik van cookies

Mogen we cookies plaatsen? Zo kunnen we je de beste website ervaring bieden! Onze prachtige video's mogen wij alleen voor je afspelen als je de cookies accepteert. Door op 'Akkoord' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Akkoord
Niet akkoord
24-06-2020

Gerard aan het woord – “Directe, korte communicatielijnen. Zo kunnen wij snel schakelen en meedenken met onze klanten.”

Trends. Sommige zijn tijdelijk en verdwijnen na een tijdje weer, andere luiden een nieuw tijdperk in en veranderen de manier waarop we werken. Iedere maand vertelt iemand van het Pencilpoint-team over een trend op zijn of haar vakgebied en de invloed van deze trend op de manier van (samen)werken.

Gerard aan het woord

Agile. Scrum. Lean. Green belt. Slechts een greep uit de hedendaagse marketingtermen. Bij Pencilpoint werken we al meer dan 20 jaar snel, efficiënt en direct. Dit is, zonder er een label aan te geven, onderdeel van de kracht van ons middelgrote reclamebureau.

“Wij geloven in korte communicatielijnen. Zo hebben opdrachtgevers zoveel mogelijk rechtstreeks contact met de creatief die voor hem of haar werkt. Dit betekent geen ruis op de lijn bij het doorgeven van een briefing of feedback op het ontwerp”, zegt Gerard van Dam, creatief directeur. “En geen verborgen overheadkosten.”

Weten wat er speelt

“Wij kennen onze klanten persoonlijk, weten wat er speelt en kunnen daardoor proactief adviseren. Doordat we snel kunnen schakelen, kunnen we gericht inspelen op actualiteit. Dat kan iets zijn dat speelt bij een opdrachtgever, zoals een opening of jubileum of is een actualiteit dat ons allemaal raakt. Dat hebben we de afgelopen maanden laten zien. Van nieuwsbrieven, posters en signing tot en met complete actiewebsites die binnen een paar dagen volledig online stonden. Al deze zaken hebben we snel opgepakt en opgeleverd. Ik ben er trots op hoe wij dit als team hebben opgepakt.”

Specialisten onder een dak

“Hierbij is het echt een meerwaarde dat we verschillende specialisaties onder een dak hebben. We leveren complete opdrachten op. Niet alleen creatieve vormgeving, maar ook goede teksten, onderhoud van social media, het maken van video’s en strategische campagnes. Zo kunnen opdrachtgevers een complete vraag bij ons neerleggen en kunnen ze de complete uitwerking aan ons overlaten. Ontzorgen in optima forma.”   

Blijf zichtbaar

“De wereld staat niet stil en ontwikkelingen blijven elkaar opvolgen. Wij kennen de trends en weten ook welke trend past bij onze klanten- of juist niet. Voor ieder bedrijf en iedere ondernemer geldt: zichtbaar zijn is belangrijker dan ooit. Net als je echt onderscheiden van je concurrent. Een eigentijdse en actuele website, consequent aanwezig zijn op social media en een sterke huisstijl, dragen bij aan je bedrijfsimago.”

misschien vind je deze artikelen ook interessant

Prins vs digitaal 240x240

Print vs. digitaal

Wist je dat papier al bijna 2000 jaar gebruikt wordt als communicatiemiddel? We zien dat de wereld van print de afgelopen jaren een flinke ontwikkeling doormaakt. Het is inmiddels bijna een luxeproduct en het wordt gebruikt voor het overbrengen van een beleving en een tastbare ervaring. Sinds enkele jaren is het de wereld van online die veel print overneemt.

We zien de laatste tijd wel de trend dat ook offline media weer een opmars maakt. Door stijgende bezorgdheid over de verandering van het klimaat, zien we wel een andere ontwikkeling in het soort drukwerk. Er wordt steeds meer duurzaam gedrukt, waarbij er gebruikgemaakt wordt van milieuvriendelijke materialen en energiezuinige technologieën.

Vindbaarheid 240x240

Lokaal vindbaar in de zoekmachine?

Hoe vaak betrap jij jezelf erop dat je lokaal aan het zoeken bent in de zoekmachine?  Zo zoeken we vaak dingen op als we in een bepaalde stad zijn om te eten, te overnachten of om een bepaalde winkel te bezoeken. Je kunt nu simpelweg een zoekopdracht uitzetten voor een restaurant in een stad, maar hoe zorg je er nu voor dat jouw bedrijf ook zo goed zichtbaar is?

Branding 240x240

Dit móet je weten over (re)branding

Het bouwen van een sterke en herkenbare identiteit, dat is waar Branding over gaat. Een sterke Branding onderscheid je van concurrentie, het zorgt voor loyaliteit en het vergroot de waarde van je bedrijf. Het is een cruciaal onderdeel van je marketing en meer dan een logo en kleurenschema. Wij delen enkele feiten over Branding!

Linkbuilding 240x240

Een Linkbuilding strategie voor jouw website

Dat online aanwezigheid ontzettend belangrijk is, dat is al langere tijd duidelijk. Een goed ontwikkelde strategie is belangrijk voor het succes. Niet alleen voor de socialmediakanalen wil je een effectieve strategie inzetten, ook voor je vindbaarheid op Google is dit belangrijk. 

We spreken hier dan van een SEO-strategie. Ook wel de search engine optimalisatie genoemd. Binnen je SEO-strategie zijn er verschillende aspecten die aan bod komen, waaronder het actief inzetten van Linkbuilding. Maar wat is Linkbuilding nu en hoe kun je dit inzetten voor jouw bedrijf? Wij leggen het uit.

wil je
jouw idee
met ons
bespreken?

Bel of mail ons en we plannen graag een vrijblijvende afspraak in. De koffie staat klaar! 

Copyright © Pencilpoint | Website: Pencilblocks