Nieuw logo voor Cafe Victoria
Onze buren, Cafe Victoria Woerden, waren toe aan een nieuw logo. Het oude logo was een haan, maar de link tussen de haan en het café was niet niet meer zo duidelijk en ook niet meer helemaal van deze tijd. Dus: tijd voor een nieuw en verfrissend beeld. Pencilpoint heeft een mooi, passend en uniek beeldmerk ontwikkeld. Ontmoet Victoria!
Uniek jaren '50 gevoel
Cafe Victoria wil een breder publiek aanspreken en onder de aandacht brengen dat ze meer zijn en meer mogelijkheden bieden dan alleen het café voor op vrijdag- en zaterdagavond. In de oriënterende gesprekken gaven ze aan dat ze het gevoel van de jaren '50 wilden doorvoeren. Zowel in het interieur als in de rest van de uitstraling. Pencilpoint ging aan de slag met de huisstijl. Uiteraard met de jaren '50 als uitgangspunt. Uit de schetsen kwam een echte Victoria. Een vriendelijk, gastvrije dame met een open uitstraling. Een afgeleide van de pin-up. Het haar en de kleding van Victoria zijn typisch jaren '50. Uniek is dat ook de kleuren van het logo zijn gebaseerd op de modekleuren van de jaren '50. Het gebruikte lettertype Futura is ontwikkeld in die tijd. Een goed passende combinatie dus!
Ontwerp in diverse uitvoeringen
Ook geïnteresseerd in een nieuw logo of in een restyle van de huisstijl? Bekijk een aantal voorbeelden in de showcase of maak direct een vrijblijvende afspraak om uw wensen te bespreken. U bent bij Pencilpoint aan het juiste adres voor uw project!