Klanten uitnodigen voor die leuke beurs die je organiseert, een duidelijke instructievideo meesturen met je producten, of je grootste klanten bedanken met een persoonlijke video? Met de PixioCard weet je zeker dat je de aandacht trekt!

PixioCard
Een originele videokaart met jouw eigen videoboodschap
Originele videokaart met je eigen videoboodschap
Met de PixioCard geef je letterlijk en figuurlijk jouw visitekaartje af. Het is een volledig in jouw (huis)stijl bedrukte kaart met een geïntegreerde videoboodschap. Deze wordt automatisch afgespeeld zodra de kaart wordt geopend. De PixioCard is uniek dankzij de ongekend hoge attentiewaarde.
Pencilpoint is officieel dealer van PixioCard
Eén van onze vormgevers verrassen je graag met een opvallend ontwerp. Ook zorgen we voor een sterke boodschap en een snelle levering.
Tarieven en mogelijkheden PixioCard
De PixioCard is een veelzijdig product met zeer veel mogelijkheden. Naast de vele afmetingen en uitvoeringen zijn de gewenste vormgeving, content, oplage en levertijd van belang. (Bijna) alles kan! Wij overleggen graag met jou wat de mogelijkheden zijn.
Val op met een originele kaart met video
Geen enkel medium trekt zoveel aandacht bij de ontvanger als de PixioCard. Nog even enkele voordelen:
- Vormgeving volledig in jouw (huis)stijl
- De PixioCard wordt volledig full colour geprint in jouw eigen ontwerp. De kaart is afgewerkt met een luxe matte of glanzende finish. Zelfs gepersonaliseerde opdruk is mogelijk!
- Zeer breed inzetbaar
- Ook ideaal voor bijvoorbeeld een persoonlijke (kerst)groet, 'levende' visitekaartjes voor je accountmanagers en het onder de aandacht brengen van productintroducties en (werk)instructies


Meer weten over de PixioCard?
Nieuws


Breng je verhaal tot leven met een bedrijfsvideo
Wil je jouw verhaal of boodschap onder de aandacht brengen op een unieke manier? Laat een bedrijfsvideo maken! Het is een kostbare investering, daar zijn wij van op de hoogte, maar het biedt vele voordelen voor je merk. Zo helpt het om klanten te informeren, loyaliteit op te bouwen en je imago te versterken. Nu we ons steeds meer online bevinden is een bedrijfsvideo hét middel om de aandacht van je potentiële klant te trekken.


Waarom het gebruik van videomarketing onmisbaar is
Hoe vaak zet jij video in binnen jouw communicatiestrategie? We zijn ons er heel erg van bewust dat video’s’ nu eenmaal goed werken. Hoe vaak kijk jij een video op Instagram, Facebook, TikTok of misschien wel Youtube? En wat dacht je van de uren voor de tv?


16 tips voor het maken van een professionele video!
Bijna 50% van de internetgebruikers zoekt naar video voordat zij tot aankoop overgaan. Video wordt 12 keer meer gedeeld dan afbeelding of tekst. En een video op je landingspagina kan zelfs leiden tot 80% meer conversie. Interessant toch? Maar hoe maak je een goede video? Er komt een hoop bij kijken, maar je kunt zelf heel ver komen als je gebruik maakt van onze tips voor de voorbereiding, het filmen zelf en het editen.


6 videoformats voor ondernemers
Video is een krachtig communicatiemiddel en is in te zetten in verschillende uitingen. Denk aan je website, e-mailing, online advertenties en natuurlijk social media. Berichten met video worden vaker gedeeld en beter onthouden. Een video maken is voor iedereen mogelijk. Met een smartphone kun je mooie, korte en krachtige video’s opnemen die je direct kunt delen met je volgers. Weet je niet wat voor soort video’s je kan maken? Pencilpoint geeft je tips.

Ellen aan het woord – Creatief en persoonlijk communiceren met video
Trends. Sommige zijn tijdelijk en verdwijnen na een tijdje weer, andere luiden een nieuw tijdperk in en veranderen de manier waarop we werken. Iedere maand vertelt iemand van het Pencilpoint-team over een trend op zijn of haar vakgebied en de invloed van deze trend op de manier van (samen)werken.

Brecht aan het woord – “Social media laat je bezoekers verder kijken dan de etalage van je website”
Trends. Sommige zijn tijdelijk en verdwijnen na een tijdje weer, andere luiden een nieuw tijdperk in en veranderen de manier waarop we werken. Iedere maand vertelt iemand van het Pencilpoint-team over een trend op zijn of haar vakgebied en de invloed van deze trend op de manier van (samen)werken.